Enric Blancafort, un cas d’èxit

with No hi ha comentaris

El passat dimecres 27 de novembre, l’Enric Blancafort, ex alumne del Màster en Administració i Direcció d’Empresa (MBA) de la UVic-UCC, va rebre el Premi COACB en la categoria “Empresa” a l’acte que es va celebrar a la Llotja de Mar de Barcelona.

El president de la Cambra de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona, Sr. Joan Canadell, i el president del Col·legi Oficial d’Agents Comercials de Barcelona, Sr. Enric Enrech, van lliurar el Premi COACB 2019 en la categoria “Empresa” a l’Enric Blancafort, pel desenvolupament de Codines Import SL d’Agència Comercial a empresa comercialitzadora de nous productes en nous segments de mercat.

Aquest va ser el projecte de final de l’MBA de l’estudiant, referent a la comercialització de vins naturals amb certificació vegana, dirigit per Cèsar Duch, coordinador del màster.

En aquests moments, l’Enric està treballant en una nova referència, l’oli ecològic d’oliva arbequina mòlt en trull tradicional de moles de granit. Per a principis de l’any 2020, seguirà amb els fruits secs i llegums. Després vindrà la xocolata i els bombons vegans, entre d’altres productes. Així de mica en mica anirà configurant el catàleg Vegan Wine & Fine Food de Mumbrú Vernet.