Marcos Eguiguren, padrí de la 4a promoció de l’MBA

with No hi ha comentaris
Divendres es va celebrar al Museu de Granollers l’acte de lliurament de diplomes de la 4a promoció de l’MBA de la UVic-UCC, que va comptar amb l’empresari, escriptor, banquer i consultor, Dr. Marcos Eguiguren com a padrí.

Eguiguren va fer una conferència sobre banca ètica i va encoratjar els nous titulats a incorprar una mirada ètica i amb valors en els seus projectes futurs “perquè això és tant o més important que tot el que heu après aquest any”. Per Eguiguren, la banca ètica va més enllà d’una etiqueta de responsabilitat social corporativa, ja que implica invertir en negocis o projectes amb valors, com ara activitats relacionades amb el medi ambient, persones, noves empreses, etc.

L’acte va comptar amb la presència del regidor d’Educació de l’Ajuntament de Granollers, Francesc Aroles; del degà de la Facultat d’Empresa i Comunicació del campus Vic, Xavier Ferràs; de la directora del Centre Internacional de Formació Contínua, Montserrat Fontarnau, i del professor d’ADE de la Facultat de Ciències Socials del campus Manresa, Jordi Franch.

L’any vinent hi haurà una nova edició del Màster, la 5a, que es tornarà a oferir a Granollers i a Manresa.