La UVic-UCC presenta la 4a edició de l’MBA, que s’oferirà també a Granollers

with No hi ha comentaris
El proper curs, la UVic-UCC oferirà dos grups de l’MBA. Per primer cop, al grup classe que s’imparteix entre Vic i Manresa, i que ja arribarà a la seva quarta edició, s’hi afegirà un grup per al qual s’impartirà íntegrament a la UGranollers. D’aquesta manera, el programa s’acosta al teixit empresarial del Vallès Oriental, on UGranollers es vol posicionar com un centre de formació contínua per a tot tipus d’empreses.

Per tal de donar a conèixer aquest Màster, hi ha previstes tres xerrades informatives en què destacades personalitats acadèmiques del món dels negocis i les finances faran una ponència. El doctor en Dret i professor d’Economia Financera i Comptabilitat, José M. Gay de Liébana, farà demà a Vic la xerrada “Finanzas empresariales en tiempos de turbulències económicas: entre el éxito y el fracaso”; l’enginyer Jesús Lázaro de Boolavogue Corp. Services parlarà de “Ànalisi estratègica” a la xerrada que es farà a UManresa el dia 18 de maig; mentre que el professor de Finances i consultor empresarial, Dr. Joan Massons parlarà de “Del balanç oficial al balanç de gestió: una visió pràctica”, el dia 25 de maig a UGranollers (Can Muntanyola).

L’obertura d’un nou grup a Granollers és un pas més en la consolidació d’aquesta oferta formativa. Durant aquest curs, 15 estudiants participen a la tercera edició de l’MBA a Vic i Manresa, un programa que significa el pas a la maduresa en la gestió de tots aquells que provenen d’àrees funcionals (finances, comercialització, enginyeria…) i aspiren a tenir un coneixement integral de l’empresa. A més a més, és un programa basat en una metodologia pràctica i interactiva de business case (anàlisi de casos) i que ofereix “un cos de professors referents, amb àmplia experiència en la pràctica de les matèries que imparteixen”, segons expliquen els seus directors, Xavier Ferràs i Jordi Conca.

Xerrades de presentació:

VIC
12 de maig, a les 19.30h.- “Finanzas empresariales en tiempos de turbulències económicas: entre el éxito y el fracaso” a càrrec del Dr. José M. Gay de Liébana, doctor en Dret i professor universitari d’Economia Financera i Comptabilitat. Lloc: UVic – Sala Segimon Serrallonga (C. Perot de Rocaguinarda, 17, Planta Baixa

MANRESA
18 de maig, a les 19h: “Anàlisi Estratègica”, a càrrec de Jesús Lázaro de Boolavogue Corp. Services. Enginyer Elèctric per la UPC. PDG per l’IESE. Lloc: UManresa – Av. Universitària, 4-6, Manresa.

GRANOLLERS
24 de maig, a les 19.30h .- “Del balanç oficial al balanç de gestió: una visió pràctica” a càrrec del Dr. Joan Massons, professor Universitari de Finances i consultor empresarial. Lloc: UGranollers – Can Muntanyola, Camí del Mig, 22, Granollers.