Josep Casanovas realitza una conferència sobre la Guerra Civil a Vic

Publicat per 20 de febrer de 2017

El passat 16 de febrer de 2017, en l’homenatge a les víctimes dels quatre bombardejos sobre Vic durant la guerra civil espanyola, l’historiador i membre del Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic (GREUV) Josep Casanovas, va pronunciar la conferència: “La Guerra Civil a Vic: Curs, cartes i bombes”.

La Guerra Civil ha estat un dels períodes on s’han centrat bona part de les investigacions que en els últims anys ha realitzat  la línia de recerca del GREUV “Educació, història i cultura”. Amb aportacions destacades sobre aquest tema, a partir dels dibuixos del temps de la guerra de l’Escola Joan Lluís Vives de Barcelona, que es van presentar en forma de comunicacions als congressos de l’ISCHE a Ginebra (2012) i Londres (2014). També a partir de films documentals sobre l’educació durant la guerra civil, els membres d’aquesta línia de recerca del GREUV, Eulàlia Collelldemont, Pilar Prat, Núria Padrós i Anna Gómez, han presentat comunicacions al congrés de l’ISCHE de Chicago (2016) i el novembre de 2016 van participar en el congrés “Educar en Temps de Guerra” realitzat a València.

Etiquetes

Comentaris tancats a Josep Casanovas realitza una conferència sobre la Guerra Civil a Vic Deixa un comentari