El GRAC participa en la tercera edició del Congrés Internacional Storytelling Revisited

Posted by 4 de December de 2020

El passat 25 de novembre va tenir lloc a la UVic-UCC el Congrés Internacional Storytelling Revisited: Stories for Social Change. Aquesta tercera edició es va portar a terme totalment en línia a causa de les mesures que s’han hagut d’adoptar per fer front a la COVID-19. El GRAC hi va participar amb dues comunicacions. Lydia Brugué i Judith Sánchez van presentar la comunicació “Restoring the Telling of Death: How Disney’s Moana Empowers Children’s Understanding of Passing and Reincarnation”, i Sarah Khan va presentar “Two sides to the story”. La primera de les presentacions va tenir com a eix l’anàlisi del tractament del tema de la mort en la pel·lícula de Disney Moana tot posant de manifest les seves implicacions culturals. Sarah Khan, per la seva banda, va exposar una experiència didàctica amb el doble objectiu d’identificar estereotips en els infants mitjançant la narració d’històries i de desenvolupar les habilitats d’expressió oral.

En l’edició d’enguany, hi havia implicats set grups de recerca: GETLIHC, GRELL, TEXLICO, TRACTE i GRAC, vinculats a la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes (FETCH);  Emprèn, de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC), i SaMIS, de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB).