A mitjans de juny s’han fet les presentacions orals dels Treballs Finals de Grau (TFG) del nostre centre, amb les quals els alumnes acaben els seus estudis de grau. En total s’han constituït 318 tribunals per valorar les presentacions orals. Aquests són uns dies de molta activitat a la Facultat, amb l’alumnat pendent de la presentació del seu TFG, la qualificació dels TFG per part del professorat que forma part dels tribunals  i la complexa organització tècnica que suposa la presentació de més de 300 TFG, que va a càrrec del personal d’administració del centre. Un any en el qual s’ha estrenat el professor Gil Pla en l’encàrrec de responsable de TFG de la Facultat.Les primeres presentacions van ser les dels graus de Traducció presencials, que es troben en procés d’extinció, amb 24 defenses de TFG.

La setmana de l’11 al 15 de juny, es van presentar els TFG dels graus de mestre. Se’n van presentar 49 pel grau en Mestre d’Educació Primària, 34 grau en Mestre d’Educació Infantil i 53 del doble grau MEI/MEP (Programa de Millora i Innovació en la Formació de Mestres). Cal destacar que els alumnes d’aquest doble grau presenten dos TFG.

La setmana del 18 al 22 de juny, es presenten 22 TFG del grau en Educació Social, 45 del grau en Psicologia i 91 del gran en Ciències de l’Activitat Física i de l’Esport.

Finalment, a destacar que alguns dels millors TFG dels diferents graus tenen opció a presentar-se a diversos premis, ja sigui presentant el mateix TFG, ja sigui amb algunes adaptacions. Podeu trobar una llista de premis, en els quals hi participa el nostre centre com a col·laborador, o fent aportacions econòmiques a través d’aquest enllaç: premis.