La presentació de l’encomi del professor Manel- Dionís Comas Mongay, del Departament de Psicologia de la UVic-UCC, es va impartir el dia 3 de maig de 2023 a la Sala Mercè Torrents de la UVic-UCC. L’encomi va anar a càrrec del Dr. Antoni Tort, Catedràtic  i professor del Departament de Pedagogia de la UVic-UCC i del Dr. Ramon Bayés, Catedràtic jubilat de la UAB.

L’acte, que va presidir el Dr. Eduard Ramírez, degà de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia (FETEP) va comptar també amb les intervencions de la Dra. Maria Teresa Segués, directora del Departament de Psicologia de la UVic-UCC; la Sra. Carme Guinovart, infermera de l’Hospital de la Santa Creu i de la Sra. Emília Comas i Sra. Montse Carbonell, filla i esposa, respectivament, del professor Manel-Dionís Comas.

La trajectòria de Manel Dionís Comas Mongay a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya s’inicia el curs 1979 i dura fins l’any 2008.