Els professors de la FETEP Gil Pla, Joan Arumí i Jordi Chumillas han publicat el capítol 5 del llibre “La competència digital docent al Màster de formació del professorat de les universitats de Catalunya” titulat “El desenvolupament de la CDD al màster de formació del professorat de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)”.

Els tres professors expliquen l’experiència de la formació digital a futurs docents de secundària a la UVic-UCC i aborden la qüestió de com dissenyar i avaluar propostes educatives amb l’ús de les TIC per a una integració efectiva en la pràctica docent.

El llibre, escrit per diversos docents del màster de secundària de les Universitats Catalanes, té com a objectiu sensibilitzar al futur professorat de secundària sobre la importància de la competència digital en l’educació.