En el decurs de la primera quinzena de març, un grup de professores i professors de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la UVic-UCC es va desplaçar a Diatock, al Senegal, en el marc d’una acció de cooperació iniciada fa uns anys per l’Ajuntament de Vic amb la construcció d’una escola de primària.

L’objectiu del viatge era comprovar i concretar sobre el terreny la possibilitat d’enviar alumnes de pràctiques dels graus de la FETCH, per tal d’adquirir experiència amb alumnes en contexts educatius, culturals i socials diversos. I així  contribuir també en la millora de la docència a l’escola de Diatock i en el creixement professional i personal dels estudiants de la UVic-UCC.

La delegació universitària estava formada per Mercè Carrera, Pilar Fàbregas, Ramon Sitjà, Miquel Pérez -que ha fet les fotografies d’aquesta mostra- i Jacint Torrents, els quals a part de treballar amb la comunitat educativa de Diatock, varen poder viure durant alguns dies al ritme d’aquesta població rural.

En aquests moments, més de mitja dotzena d’alumnes de pràctiques de la Facultat d’Educació, del curs 2018-2019 s’han interessat per a dur a terme les seves pràctiques al poble de Diatock, en la regió de la Casamance, al sud del Senegal.

L’exposició està situada a l’Espai Josep Vernis de l’edifici B, Campus de Miramarges i es podrà visitar fins el dia 17 d’enguany.