Continuen les Pràctiques dels estudiants de la FETEP a Colòmbia. Aquesta setmana ens arriben notícies i fotos del dia a dia dels i de les estudiants dels graus de MEI, CAFE i Psicologia.

En el marc de les pràctiques a Medellín (Colombia) dels estudiants de MEI, la Mireia, participa del grup de treball per projectes de les mestres d’educació infantil de l’escola Fe y Alegria, i visita  la Institución Educativa José Antonio Bernal i la Biblioteca Pública de Confenalco on realitzen activitats de lectura per a totes les edats i diversitats.

Els estudiants Guillem y Pep del grau de CAFE que estan realitzant les seves pràctiques a Medellin (Colòmbia) comparteixen amb el director de la Liga Antioqueña de Futbol i visiten l’Instituto de Educación Física y del Deporte de la Universidad de Antioquia per a conèixer les instalacions i el pla d’estudis dels futurs i futures professionals de l’activitat física i l’esport.

Les estudiants de psicologia, Ari i Angie, continuen les seves pràctiques de psicologia educativa a la seu d’Escobero i la seu de Poblado del Colegio San José de las Vegas, però també fan voluntariat de psicologia social a la Fundación Huellas i psicologia esportiva a la liga esportiva de tennis.