Ser mestre en temps de virus” és el títol de la conferència d’Anna Jolonch, en la qual ens parlarà, entre d’altres, sobre què haurem de renovar i què haurem de conservar per seguir fent escola.
Anna Jolonch és doctora en Ciències de l’Educació, professora de la Facultat d’Educació de la UB, directora científica del Programa de Lideratge per a l’aprenentatge d’EduCaixa en aliança amb l’UCL i col·laboradora del diari Ara.
Presentarà l’acte Antoni Tort, professor del Departament de Pedagogia i director de l’Escola de Doctorat de la UVic-UCC.
La conferència forma part de l’acte de cloenda del Seminari de Mentoratge i Identitat Docent (MID) i de l’estada a l’escola dels estudiants de 1r que, a causa de la crisi del coronavirus, aquest segon semestre s’ha hagut d’interrompre.

Dimecres 3 de juny de 2020, de 18.00h a 19.30h.

La conferència es podrà seguir en línia per zoom.

En el següent enllaç podeu fer la inscripció.

Organitza:
Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes