Els alumnes del grau en Mestre d’Educació Primària de la menció i Interdisciplinarietat i Didàctiques Específiques (IDE), dins l’assignatura Les Ciències Socials en els Projectes, han participat aquest semestre juntament amb l’escola Pompeu Fabra de Salt en el Projecte Diccionari afectiu. Aquest projecte treballa els 7 primers objectius de desenvolupament sostenible de les Nacions Unides.

Primer de tot, els alumnes de la UVIC van preparar activitats per treballar aquests objectius amb els alumnes de sisè de la classe de Ponent de l’escola Pompeu Fabra de Salt en una sessió on van poder treballar definicions i núvols de paraules d’aquest set objectius de desenvolupament sostenible.

Posteriorment els alumnes de l’escola han continuat treballant aquest tema i des de la universitat també. El dia 25 de novembre a través d’un Zoom entre els alumnes de Salt i els alumnes de la universitat van continuar treballant els objectius de desenvolupament sostenible.

Finalment, per tancar el projecte comú el dia 12 de desembre es va fer la última sessió a l’aula. Els alumnes de l’escola van preparar un Educaplay amb els conceptes treballats amb ells a la sessió del mes d’octubre. Des de la universitat s’ha preparat un kahoot per treballar també aquests conceptes amb els alumnes. Aquí en podeu veure algunes fotos.