Berta Brunet, alumne del grau de Psicologia, és la guanyadora del premi Fundació Sebastià Álvarez al millor treball de final de grau de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la UVic-UCC (2022) amb el treball: “La inclusió a través de l’aprenentatge cooperatiu”, tutoritzat per la professora Mila Naranjo.

Des del Blog hem contactat amb la Berta perquè ens expliqui la seva experiència a l’hora de fer el treball, el procés, l’acompanyament rebut… Aquí podeu llegir el text que ens ha fet arribar per a la seva publicació.

“Tot comença en el moment de decidir la temàtica, en el meu cas, em vaig deixar aconsellar pels meus professors/es i especialistes en l’àmbit educatiu. Una d’elles és la Dra. Mila Naranjo, la qual ha estat la meva tutora i guia al llarg de tot el camí i vull agrair-li un cop més tot el suport, la dedicació i l’acompanyament.

El procés d’elaboració es va establir de manera pautada des del primer moment, elaborant un calendari amb les reunions i tasques que aniríem assolint. Afortunadament, vam poder respectar bastant la temporització, ja que el centre educatiu també va estar disposat a col·laborar des d’un principi. Una recomanació que m’agradaria donar a les persones que han de realitzar el TFG és que seguiu els consells dels docents i les amistats, són una gran ajuda en aquells moments en què trobeu més controvèrsies i us podeu sentir més superats/des.

Finalment, vaig fer la presentació oral, després de molts nervis i dies practicant, vaig ser conscient que era el final d’una etapa i que la Universitat estava arribant a la seva fi. Al cap d’un temps, em van informar que m’atorgaven el Premi de la Fundació Sebastià Álvarez i Arenas. No va ser fins al final del procés que em vaig adonar que tota la feina i esforç invertits tenien la seva recompensa. Per això, us aconsello que viviu el moment i valoreu l’experiència perquè val la pena gaudir-la.”

 

Felicitacions, Berta!