La creació d’experiències en l’entorn digital, clau per al màrqueting del futur
Les III Jornades de Màrqueting i Comunicació Empresarial de la UVic-UCC deixen un missatge clar per als professionals del sector: els actuals i futurs consumidors demanen experiències i cal proporcionar-les-hi de manera presencial, virtual i [...]
Les últimes tendències en comunicació empresarial online i offline centraran les III Jornades de Màrqueting i Comunicació de la FEC
Els pròxims 17 i 18 d’abril, la Sala Mercè Torrents de la Universitat de Vic acollirà la III edició de les Jornades de Màrqueting i Comunicació. En aquesta ocasió, les conferències estaran dedicades a les [...]
L’alumnat de PIRP aprèn a interpretar la informació procedent de les xarxes socials amb Alessandro Bernardi
Actualment, les xarxes socials s’han convertit en un canal de comunicació tan estès com imprescindible per a la majoria de gent i, en especial, per la gent jove. Per conèixer bé el seu potencial i [...]
Eudald Sellarès: “La creació d’una marca-territori pot contribuir molt al desenvolupament local i econòmic d’un municipi”
Eudald Sellarès Valencia coneix bé el món del màrqueting i el de la gestió municipal. Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques (2008), actualment compagina la seva activitat professional a l’Àrea de Màrqueting de la Universitat [...]
Improvisant amb José Malaguilla
L’alumnat del grau de Publicitat i Relacions Públiques va gaudir d’una varietat de jocs d’improvisació amb la visita de l’actor Jose Malaguilla, convidat a l’aula de l’assignatura Bases of Creative Thinking. Durant una tarda, els [...]
Èxit del II Congrés d’Empresa, Màrqueting i Comunicació celebrat avui a la FEC
Un centenar d’estudiants de cicles formatius de grau superior en màrqueting, administració i finances han assistit al II Congrés d’Empresa, Màrqueting i Comunicació realitzat avui a la Facultat d’Empresa i Comunicació. Després de la benvinguda [...]
Nou projecte COIL amb la Rotterdam Business School
Els estudiants de Publicitat i Relacions Públiques treballen conjuntament amb un grup d’alumnes de la Rotterdam Business School en el marc de la tercera edició del programa Wine Management in Catalonia, organitzat des de la [...]
Lluís Bassat: “M’heu tocat l’ànima”
La primera edició del seminari Creativitat per a Empresaris i Directius es va tancar divendres passat amb una emotiva última sessió. Al llarg de la tarda, els participants van prendre el protagonisme, i no només [...]
Jordi Alavedra: “Tenim una quantitat immensa de possibilitats i les hem de gestionar bé perquè no siguin un altre cop intrusives”
Jordi Alavedra coneix bé la relació entre agència i client: al llarg de la seva trajectòria professional ha estat a tots dos costats, tot i que ha desenvolupat la major part de la seva carrera [...]
El tracte entre agència i client, protagonista de la darrera sessió del seminari sobre creativitat
En la ja penúltima sessió del seminari Creativitat per a Empresaris i Directius amb Lluís Bassat, es va abordar la relació entre el client i l’agència o el consultor, una relació tan complexa i específica [...]
Els camins creatius ‘interactius’ o com fer còmplice l’audiència
En la última sessió del seminari Creativitat per a Empresaris i Directius, Lluís Bassat va tancar el monogràfic dels camins creatius de la publicitat amb una presentació dedicada exclusivament als mètodes centrats en atraure la [...]
La publicitat que emociona, la publicitat que enamora
‘Emocionant’ és la paraula que defineix la última sessió del seminari sobre Creativitat per a Empresaris i Directius de la UVic-UCC. Lluís Bassat va tornar a impressionar l’audiència amb la classe dedicada als camins creatius [...]