Els pròxims 17 i 18 d’abril, la Sala Mercè Torrents de la Universitat de Vic acollirà la III edició de les Jornades de Màrqueting i Comunicació. En aquesta ocasió, les conferències estaran dedicades a les últimes tendències de comunicació de marca, tan online com offline i a noves formes d’incorporar el consumidor al centre de les estratègies de comunicació empresarial amb èmfasi en dos sectors tan específics com són la moda de luxe i l’àmbit esportiu.

Les Jornades començaran el dilluns a la tarda amb la ponència sobre les eines i tècniques per a la preparació de portaveus d’empresa, de la mà d’Ana Palencia, directora de Comunicació i Sostenibilitat d’Unilever Iberia. A continuació, Octavi Tarrés i José Luis Beltran, membres de l’equip de Negocis, Desenvolupament i de Projectes Digitals del FC Barcelona respectivament, parlaran sobre com atraure el públic massiu a esdeveniments esportius a través d’entorns digitals.

Les tendències de futur en màrqueting

El segon dia de les Jornades estarà enfocat en les estratègies de comunicació per a públics del sector de la moda i el luxe, però també es dirigirà una mirada cap al futur amb l’adaptació d’estratègies de comunicació dirigida a les noves generacions. Bibiana Prats, directora de Màrqueting i Relacions Públiques de Selvert Thermal, inaugurarà el segon dia de les jornades amb la ponència titulada Com despertar emocions en les elits? i Laura Torrebadell, directora general de l’empresa d’investigació de mercats Punto de Fuga, parlarà sobre les claus per connectar amb la nova generació de joves amb la ponència El futur s’escriu amb Z. El reconegut publicista i doctor Honoris Causa per la UVic-UCC, Lluís Bassat, portarà a terme la clausura de les jornades.

Punt de trobada entre el món acadèmic i el professional

L’esdeveniment, organitzat pel grau en Màrqueting i Comunicació Empresarial en el marc de la Càtedra Lluís Bassat de la UVic-UCC amb la col·laboració de la Cambra de Comerç d’Osona, El 9 Nou i l’ESERP Business & Law School, té com a objectiu esdevenir un punt de trobada entre l’alumnat i el món professional. El públic assistent descobrirà les tècniques de comunicació de marques efectives i pràctiques per atraure públic massiu als esdeveniments esportius i les característiques dels consumidors d’elit i de la generació Z.

L’accés a les Jornades és lliure i gratuït per a professionals del sector, la comunitat universitària UVic-UCC (alumnat, PDI i PAS), Alumni i estudiants de Cicles Formatius de Grau Superior i de batxillerat. Cal, però, inscriure’s obligatòriament a través d’aquest enllaç. També es podran seguir en directe des del canal de Youtube de la UVic-UCC. Cliqueu aquí per veure el cartell.

Enllaços d’accés per seguir les jornades en streaming:

-Últimes tendències de comuncació de marca online i offline (dilluns 17 d’abril). Cliqueu aquí.

-Com incorporar el consumidor al centre de les teves estratègies? (dimarts 18 d’abril). Cliqueu aquí.