L’IMH és referent en la impartició de graus universitaris en format dual

Aquest dimecres, 15 de novembre, en Sergi Grau, degà de la Facultat, juntament amb l’Antoni Suriñach coordinador del Grau en Enginyeria de l’Automoció i l’Olga Pedragosa del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica van visitar l’Escola Universtaria d’Enginyeria Dual, adscrita a la Universitat del País Basc, de l’Instituto Máquina Herramienta (IMH) d’Elgoibar.

L’Instituto Máquina Herramienta és un centre avançat de fabricació que ofereix formació especialitzada en fabricació avançada i serveis d’innovació per a les empreses, i és referent en la impartició de graus universitaris en l’àmbit de les enginyeries en format dual.

L’objectiu de la visita era promoure aliances i compartir la seva experiència en la impartició del Grau en Enginyeria Dual per a aplicar-ho en els nostres graus, concretament a l’Enginyeria de l’Automoció i visitar les seves instal·lacions, punteres en aquest àmbit.