Visita de Cristian Padró de l’ICGC a la FCTE: Col·laboració en la Docència de Sistemes d’Informació Geogràfica

Dimecres 6 de març, vam tindre l’honor de rebre la visita de Cristian Padró, membre de l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) i antic professor de Sistemes d’Informació Geogràfica a la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (FCTE) de la UVic-UCC. En aquesta trobada, Cristian Padró ha generosament cedit un model en impressió 3D del relleu dels cingles de Bertí, que forma part d’una pràctica dedicada a la digitalització de la conca hidrogràfica de la Guillotera.

Aquesta donació és un gest que volem destacar i agrair profundament, ja que aquest model en 3D serà una eina educativa molt valuosa per als estudiants de Biologia durant les pràctiques.

Volem expressar la nostra gratitud pel temps dedicat pel Sr. Padró i pel seu suport continuat en el camp de l’educació i la cartografia. Agraïm a @generalprint3d per la seva col·laboració en aquest projecte, facilitant la creació d’aquest model en 3D.

Aquesta iniciativa exemplifica la importància de la connexió entre la recerca, la pràctica professional i la formació acadèmica, elements clau que impulsen la qualitat i excel·lència en l’ensenyament a la UVic-UCC.