En motiu de la Jornada de Biociències d’enguany, els estudiants dels graus de biologia i biotecnologia de la UVic han participat en una Bio-Escape Room organitzada per la Facultat de Ciències i Tecnologia. S’hi han inscrit 10 equips, un total de 70 estudiants, que han hagut de resoldre enigmes basats en diversos camps de la biologia (ocells, peixos i cuques, plantes, DNA, bioinformàtica, ecologia aquàtica, química dels colors…). La Bio-Escape Room s’ha desenvolupat en un ambient festiu i amb els concursants molt engrescats i amb ganes de guanyar, corrent amunt i avall per la facultat com no s’havia vist mai. Les proves han anat precedides d’una xocolatada que ha permès als concursants carregar-se d’energia. El primer equip classificat ha sigut el “Coronavirus”, seguit pels equips “Staphylococcus crispeantes ” i “The Queens”. Els estudiants han manifestat que s’ho havien passat molt bé i que esperaven poder participar en una altra Bio-Escape Room més endavant.