El membre del grup de recerca TDS (Tractament de Dades i Senyals) Jordi Solé va visitar al mes d’agost la Brno University of Technology (VUTvBrne) a Txèquia. El professor i investigador va ser convidat pel cap de BDALab Brain (Brain Diseases Analysis Laboratory), el doctor Jiří Mekysk. A la visita Solé va tenir l’oportunitat d’impartir una conferència per poder presentar les diferents línies de recerca del grup de recerca Tractament de Dades i Senyals, també va presentar els estudis de grau, màster i doctorat de la Facultat de Ciències i Tecnologia de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

El professor i investigador va mantenir diferents reunions amb investigadors i amb Vladimír Aubrecht, degà de la Facultat d’Enginyeria Elèctrica i Comunicació de la BUT per poder explorar noves vies de col·laboració entre centres, ja que la UVic-UCC actualment té un conveni ERASMUS amb la universitat txeca. Al curs 2018/2019 una estudiant del grau en Enginyeria Biomèdica va realitzar una estada amb el grup de recerca BDALab, que actualment hi ha la possibilitat d’ampliar nous intercanvis.