La doctora Susanna Bodoy, professora de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la Universitat de Vic participarà el dia 7 de febrer a la 6a jornada de #100tífiques dins del Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència.

L’objectiu del projecte és fer visible i destacar la rellevància i el paper estratègic de les dones a la ciència i la tecnologia, tot fomentant accions conjuntes entre científiques d’acadèmia i d’empresa. El programa té la vocació de fomentar una relació més directa i recíproca entre la ciència i la societat, i molt especialment d’incrementar la consciència d’aquest col·lectiu i eixamplar-ne l’espai.

Aquesta jornada és una iniciativa de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), coorganizada amb  Barcelona Institute of Science and Technology(BIST) i amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.