L’equip de Robòtica de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) Garrins Metàl·lics ha merescut el premi premi al disseny del Robot (PTC Design Award) a la competició First Tech Challenge (FTC) Open Dutch Championship celebrada aquest cap de setmana a Eindhoven (Holanda).
En el moment del lliurament del premi es va mencionar que va ser l’equip que més va destacar en el disseny funcional i tècnic del robot, amb una excel·lent documentació tècnica, amb disseny completament propi i desenvolupat amb gran professionalitat.
A més, l’equip va quedar 7è del total dels 49 equips de la competició i, tot i que únicament passaven a semifinals els 4 primers equips, Garrins Metàl·lics va poder participar a la semifinal com a aliança d’un equip rus.
En aquesta edició, a més dels Garrins Metàl·lics, hi ha hagut equips d’Andalusia, Euskadi, Holanda, Regne Unit, Romania, Alemanya, Aràbia Saudita, Itàlia, Israel, Albània i Rússia.
Podeu fer un seguiment de com va anar la competició a l’adreça de facebook de l’equip o twitter @GarrinsMetalics i veure el moment del lliurament del premi al vídeo de l’organització (01:05:40h). També podeu veure el reportatge sobre l’equip, previ a la competició, que va fer El9TV difós aquest cap de setmana.

L’equip, totalment renovat aquest any, ha assolit un alt nivell en la competició. Des de la UST fem arribar l’agraïment per l’esforç realitzat a tot l’equip i els seus dos entrenadors.

Garrins Metàl.lics

fonsblanc_garrinsmetalics