Inscriu-te ja a #lanit2019!

El proper 18 de març de 2019 l’Auditori de Barcelona (C/Lepant, 150) acollirà la 24a edició de la “Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica”,i en Quim Masferrer serà el conductor de la gran trobada del sector TIC a Catalunya.

Per setè any consecutiu, l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica (COEINF) uneixen esforços per organitzar conjuntament aquesta trobada, que -una setmana abans del Mobile World Congress- inaugurarà el calendari de grans activitats relacionades amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació del país.

Si no et vols perdre la primera gran cita de networking de l’any entre professionals, empreses, administració pública, universitats, associacions i institucions del món TIC, no esperis més i compra ja la teva entrada!

La Universitat de Vic, com a entitat col·laboradora disposa de preus especials en l’entrada amb el codi que rebran enviant un correu a: secretaria.ust@uvic.cat.

Presentació

La Nit de les telecomunicacions i la informàtica és l’acte institucional pioner i de referència del sector de les Telecomunicacions i Tecnologies de la informació celebrat a Barcelona des de l’any 1995. Organitzada conjuntament per l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF).

La Nit és el punt de partida de les activitats del sector a Barcelona i la primera trobada de networking de l’any entre professionals, empreses, administració pública, associacions i institucions del sector TIC.

Doble reconeixement

Les entitats organitzadores de #laNit2019 retran homenatge a la Fundació Junta Constructora de la Sagrada Família, pel seu ús intensiu de la tecnologia en tots els àmbits de l’organització, tant en la pròpia construcció del temple, com en la gestió de visitants. D’altra banda, la Generalitat de Catalunya i l’APTICC (que integren Telecos.cat i COEINF, juntament amb GrausTIC) han impulsat enguany una menció especial en l’àmbit de la promoció de les dones dins les TIC. Aquesta menció passarà l’any que ve a integrar-se a la convocatòria oficial de premis valorats pel Jurat. El reconeixement a la Professional catalana TIC de l’any serà enguany per a Carme Torras, matemàtica, doctora en informàtica i professora d’Investigació a l’Institut de Robòtica (CSIC-UPC),

Lliurament de premis

La 24ª Nit és alhora el marc de lliurament dels Premis Salvà i Campillo, guardons de prestigi que reconeixen la personalitat de l’any i l’emprenedoria, els Premis Alan Turing, de reconeixement al CIO de l’any i a la responsabilitat social, el premi a la Comunicació i Divulgació de les TIC i el Premi d’Honor de La Nit.

No ho pensis més… Has de ser-hi!