El dia 22 de maig, en el marc del Programa de Doctorat en Ciències Experimentals i Tecnologies, es va celebrar l’acte de defensa de la tesi doctoral de Marta Cullell Dalmau.

Marta Cullell Dalmau s’ha doctorat amb Chronic wound multiscale evaluation: from the molecular mechanisms to an objective clinical follow-up”, una tesi elaborada en el marc del programa de doctorat en Ciències Experimentals i Tecnologies. Dirigida per la Dra. Marta Otero Viñas i el Dr. Carlo Manzo, el tribunal ha estat format per la Dra. Maria F Garcia Parajo, de l’Institute of Photonic Sciences; la Dra. Gemma Fuster Orellana, de la UVic-UCC, i la Dra. Francesca Cella Zanacchi, de la Universitá di Pisa.

La tesi va rebre la qualificació d’excel·lent. Amb relació a la seva tesi, la nova doctora explica que “aquesta tesi posa de manifest que l’abordatge de la recerca en ferides des d’una perspectiva multidisciplinària permet millorar la comprensió dels mecanismes moleculars i cel·lulars implicats en la cicatrització, així com introduir noves tecnologies per facilitar el seguiment clínic de ferides cròniques i la presa de decisions clíniques”.