La UVic-UCC entra en el QS World University Rankings: Southern Europe 2024 a la 117a posició de 146 universitats. A més, està inclosa al Rànquing General Europeu (511-520a de 688) amb altres universitats europees.

Dins de l’àmbit espanyol, ocupa la 39a posició de 76 universitats i la 9a d’entre les universitats catalanes. El rector Josep Eladi Baños valora l’entrada com un reconeixement internacional progressiu.

La UVic-UCC destaca en internacionalització estudiantil i citacions, ocupant la 7a posició en internacionalització i la 16a en citacions a nivell nacional. Aquest rànquing és únic pel seu èmfasi en ocupabilitat i sostenibilitat i l’Institut Tecnològic de Massachusetts lidera el rànquing mundial.

Així, la UVic-UCC està present en dos dels tres rànquings més prestigiosos a nivell mundial: El QS World University Rankings, el THE Impact Ranking i el Shangai Ranking, que són els tres rànquings més reconeguts a escala mundial. En l’edició del Rànquing THE de 2023, que es va fer públic el juny passat, la UVic-UCC hi apareixia classificada per segon any consecutiu, a la franja mitjana, en el grup 501-600 d’un total de 1.799 universitats de tot el món, ocupant el 7è lloc l’àmbit estatal i el quart català.