Foto: Rafael Chassen

La UVic obté un finançament Erasmus per al curs ‘Hydrogen in Automotive’ de la FCTE.

El curs sobre “Hidrogen a l’Automoció”, organitzat en col·laboració per la UVic-UCC a través de la FCTE, la Karel de Grote Hogeschool de Bèlgica i la Wildau Technical University of Applied Sciences d’Alemanya,    obté un finançament Erasmus de 8.000 euros. Aquest import es destinarà a l’execució del curs, el qual serà liderat per la UVic-UCC.

Designat com a “Blended Intensive Programme”, constarà d’un component virtual i un de presencial a la UVic, en els espais de Vic i Granollers, durant el mes de març. Hi participaran com a professors dos docents de la UVic, un de la universitat belga i un altre de la universitat alemanya. En qualitat d’estudiants, es comptarà amb 20 alumnes del grau d’Enginyeria Automotriu de la UVic-UCC, 15 de la universitat belga i 5 d’Alemanya. Els estudiants que visitin la UVic-UCC també es beneficiaran de beques Erasmus de mobilitat de curta durada.

A més, com a part d’aquesta formació, al febrer, els estudiants del grau en Enginyeria Automoció de la UVic-UCC visitaran la Karel de Grote a Bèlgica, on assistiran a classes i coneixeran empreses belgues del sector de l’hidrogen a l’automoció.

Aquesta activitat formativa, que arriba a la segona edició aquest any, a més de proporcionar coneixements sobre l’aplicació de l’hidrogen a l’automoció, permetrà als estudiants de la UVic-UCC i d’altres universitats col·laboradores viure una experiència internacional.