Perquè no estudiar ciències?
A l’àmbit científic-tecnològic la manca de diversitat és un problema no només social, sinó també econòmic. Desafortunadament, les noies i els col·lectius en desavantatge no hi estan prou representats. La baixa percepció d’autoeficàcia (“no sóc prou bo/bona per a estudiar ciències”) i la manca d’identitat (“no m’hi veig fent de científic/ca o enginyer/a”) són els principals factors limitants que fan que molts joves no optin per professions científiques i tecnològiques tot i tenir (de vegades sense que ho sapiguem) la capacitat per fer-ho.
En motiu del Mercat de Tecnologia de Granollers, el dimecres 26 d’abril, 18’30h. A la Sala d’Actes del Museu de Ciències Naturals de Granollers Digna Couso, professora, investigadora i directora Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM).ens parlarà sobre la manca de diversitat en l’àmbit cientific-tecnològic.