Aquest dilluns dia 6 de juliol de 2020, més de 40 membres del professorat de la FCT va assistir a la Jornada d’Intercanvi de Bones Pràctiques Docents de la FCT, impulsada i organitzada per la Responsable d’Innovació Docent del centre, la professora Àngels Leiva, amb el suport de la secretària acadèmica, Judith Armenteras. Entre els participants es va comptar també amb Olga Pedragosa, del Vicerrectorat d’Ordenació Acadèmica, amb Richard Samson, de la Unitat de Suport a la Docència, i amb Eulàlia Massana, de Diversity Academic.
Durant la sessió es va exposar un recull de les estratègies docents i dels mètodes d’avaluació aplicats en la docència impartida durant el segon semestre del curs 2019-20 i adaptades arran de la vitualització de la docència durant el període de confinament causat pel Covid19. Es va fer un repàs tant dels recursos a disposició del professorat recollits en l’apartat d’Innovació Docent del grup de treball del Personal de la Facultat de Ciències i Tecnologia, com dels de l’aula virtual Assessorament PAS i PDI, i es va fer esment de les sessions d’assessorament realitzades per la USD al llarg d’aquest període. Les pràctiques docents del professorat de la FCT s’han anat recollint a la facultat mitjançant fòrums virtuals i reunions de professorat de les diferents titulacions al llarg del semestre.
En la segona part de la sessió es va obrir un torn obert d’intervenció en el que es varen discutir diverses experiències a través de les aportacions del professorat assistent.
Com a resultat de la jornada s’ha elaborat un document compartit i viu en què s’exposen, sobre diferents temàtiques, les diferents estratègies aportades amb els respectius punts forts i febles. Aquest document pot ser un bon referent per a tot el professorat de la facultat, però especialment per aquell que ha d’impartir docència el primer semestre del curs vinent sense haver tingut l’experiència de fer-ho durant aquest segon semestre 2019-20 en fase de confinament.