El divendres de la setmana passada es va celebrar a Can Muntanyola la Jornada de Portes Obertes del grau en Enginyeria de l’Automoció a UGranollers. Acompanyats de les seves famílies i amics, hi van assistir més de 50 futurs estudiants. Els futurs estudiants van poder visitar les noves instal·lacions d’UGranollers que s’estrenaran el curs 2023-2024. Els nous espais inclouen una pista de karts de 6 metres per fer-hi pràctiques, i un laboratori de projectes elèctrics i electrònics, un de projectes electrònics i industrials, un de projectes mecànics i, finalment, un de vehicles equipat amb maquetes didàctiques i elevadors, entre altres materials.

L’alumnat que forma l’equip UTRON Racing, el grup de competició d’automoció de la UVic, va ser l’encarregat de fer les visites guiades per les instal·lacions de Can Muntanyola, alhora que va mostrar el vehicle que està construint per competir a la pròxima Formula Student.

Durant tota la jornada, els futurs estudiants van poder parlar amb el professorat del grau sobre els estudis, assignatures, així com també recomentacions sobre allotjament a Granollers, mobilitat internacional, entre d’altres.