Una cinquantena de professors de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (FCTE) van participar en la Jornada de Formació que va tenir lloc el dijous 4 de juliol de 2024 al Castell de Montesquiu.

L’organització de la jornada va ser la següent:

• 9.00h: Arribada al Castell de Montesquiu.
  • 9.15 – 11.15h: Tallers paral·lels. Es va requerir inscripció prèvia a un dels dos tallers oferts:
    • Sala A: Taller “Metodologies de disseny per a una enginyeria amb perspectiva plural i igualitària” impartit per Jessica Fernández, directora del Màster en Enginyeria de Disseny Industrial i professora del Grau en Enginyeria de Disseny Industrial d’Elisava.
    • Sala B: Taller “Portem les estratègies de la divulgació a l’aula universitària” impartit per Àlex Argemí, coordinador de comunicació institucional de diversos centres de recerca i professor d’estratègies de comunicació científica en diferents cursos universitaris.
  • 11.15 – 11.45h: Pausa – Cafè.
  • 11.45 – 13.45h: Taules de debat sobre la docència a la FCTE.

La jornada va concloure amb un dinar al mateix recinte.