Una cinquantena de docents i membres de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (FCTE) de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya van participar el passat divendres 27 de juny en la III Jornada de Docència de la FCTE, celebrada al Castell de Montesquiu.

L’esdeveniment, consolidat com un espai de trobada i reflexió sobre la docència universitària, va posar el focus en dos temes d’actualitat i interès: la motivació a l’aula i la incorporació de la intel·ligència artificial en la docència i la gestió universitària.

El programa va començar a les 9 del matí amb l’arribada al Castell i es va iniciar amb la primera sessió titulada “Reactivant l’aprenentatge: Motivació, presència i sentit a l’aula universitària”, on els participants van poder compartir experiències i estratègies per fomentar una docència més significativa i propera a les necessitats actuals dels estudiants.

Després d’una pausa – cafè a les 11.15 h, la jornada va continuar amb la segona sessió “La utilització de la IA en la docència i la gestió universitària”, que va generar un debat viu i enriquidor sobre les possibilitats i reptes de la intel·ligència artificial aplicada a l’àmbit universitari.

Com ja és tradició, la trobada va finalitzar amb un dinar conjunt al mateix recinte, que va permetre als assistents compartir impressions i reforçar vincles en un ambient distès.

La Jornada de Docència de la FCTE es consolida com un espai clau per promoure la innovació educativa, l’intercanvi d’idees i el creixement professional del professorat.

Fotos de la jornada aquí.