Aconsegueix la teva plaça al Postgrau en Programació i Implementació de solucions Microsoft Dynamics

quonext

Donada la creixent demanda al mercat laboral de professionals especialitzats en solucions Microsoft Dynamics, la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) i l’empresa Quonext Group  uneixen els seus coneixements, experiència i esforços per impulsar conjuntament aquest programa.

Quonext Group garanteix als estudiants que superin el programa un contracte en pràctiques als estudiants, que podran incrementar la seva formació treballant dins la pròpia empresa.

El Postgrau és el primer i únic en aquest entorn i d’aquestes característiques a tot Catalunya. L’objectiu principal d’aquest postgrau és formar professionals especialitzats en Microsoft Dynamics que podran treballar com a analistes, consultors i implementadors d’aquestes solucions. Seran capaços de contribuir a la millora de la productivitat de les empreses per a les quals treballin, ajudant-les a definir la seva estratègia de negoci per conèixer millor les necessitats dels seus clients i planificar els seus recursos empresarials en la mateixa direcció.

Més informació del programa

Demana’ns informació personalitzada