El passat divendres 3 de desembre es va celebrar la Setmana del Talent Audiovisual que engloba activitats que busquen connectar el nou talent emergent dels centres universitaris en l’àmbits audiovisual amb professors del sector. Algunes de les activitats són el Pitching Audiovisual, tallers, conferències o sessions de networking.

Els estudiants Christina Blanco, Néstor Huedo i Iosif Baisan, del Grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs van ser sel·leccionats per presentar el seu projecte Holotable.

Holotable és una modificació substancial de la Reactable per convertir-la en una eina hologràfica en temps real amb una interacció virtual, sense botons ni teclats. És un projecte desenvolupat a l’assignatura Projectes Integrats II.