L’equip de robòtica de la UVic-UCC, Garrins Metàl·lics, participa des de dijous 10 i fins dissabte 12 de maig a l’Eurobot que se celebra a Roche-sur-Yon, prop de Nantes.

Per segon any consecutiu, els Garrins Metàl·lics han optat per participar a l’Eurobot, un torneig de robòtica on els equips han de construir un robot per resoldre, de forma totalment autònoma, un repte situat sobre un taulell de joc de 2x3m. El repte d’aquesta edició s’anomena Robot Cities, basat en la recerca de nous models de ciutat més sostenibles. A la final d’Eurobot hi participen 36 equips de diversos països europeus, i uns 150 més participaran a la Copa de França.

Els Garrins Metàl·lics va néíxer l’any 2012 per participar en competicions de robòtica, tant nacionals, com estatals o internacionals. Els integrants són estudiants de la Facultat de Ciències i Tecnologia, dels graus d’Enginyeria Mecatrònica, Multimèdia i Enginyeria de l’Automoció.

Podeu seguir-los durant les tres jornades mitjançant el Facebook de l’equip o per twitter@GarrinsMetalics.