Els estudiants Montse Estivill i Unai Estavillo del grau en Multimèdia Aplicacions i Videojocs, juntament amb la Núria Antonell, alumna de Teknós, van presentar a l’IndieDevDay 2023 el seu joc Midlander. La fira va tindre lloc del 8 al 10 de setembre al recinte firal de La Farga a L’Hospitalet de Llobregat.

L’IndieDevDay, celebrat recentment a Barcelona, ha completat la seva sisena edició amb èxit. Aquesta destacada fira de videojocs independents reuneix professionals, estudiants, editors i mitjans especialitzats de la indústria dels videojocs, oferint exhibicions, conferències, competicions i altres activitats destinades al públic del sector.

Durant aquest esdeveniment, Núria, Unai i Montse van presentar el seu joc, Midlander, un emocionant títol 2D que ells mateixos van desenvolupar. En aquest joc, el jugador, castigat pels déus, haurà de fugir d’una illa mitjançant interaccions amb diversos personatges i l’ús creatiu de l’entorn per eliminar els seus enemics. Aquesta participació marca el debut dels estudiants de la UVic-UCC a l’IndieDevDay, amb la promesa de futures presentacions de projectes en les pròximes edicions de la fira.