El professor i investigador de la UST de la UVic-UCC, Jordi Solé-Casals, ha rebut una ajuda del Programa d’Estades de Mobilitat de professors i investigadors en centres estrangers d’ensenyament superior i recerca. L’ajut, que atorga el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, permetrà a Solé-Casals incorporar-se a la Bran Mapping Unit de la Universitat de Cambridge durant cinc mesos, del febrer al juliol del 2016.La consecució d’aquesta ajuda permet a l’investigador desenvolupar un projecte de recerca en el marc d’un centre estranger de gran qualitat i establir contactes amb grups de recerca d’altres institucions europees. Aquestes relacions ajudaran a impulsar la recerca competitiva i d’excel·lència, i també a internacionalitzar els grups de recerca de la UVic-UCC.

Les ajudes de mobilitat del Ministeri es dirigeixen a professors i investigadors universitaris amb experiència i trajectòria professionals acreditades, i tenen per objectiu incentivar la mobilitat internacional dels docents per tal d’afavorir la seva formació permanent i la participació en tasques docents i de recerca als centres d’acollida.