El Centre d’Innovació i Formació en Educació (CIFE) ha posat en marxa el programa FORMA’T 2022, disponible per a tot el personal docent de la Universitat de Vic. La finalitat principal de la iniciativa és impulsar el desenvolupament de la formació inicial del professorat universitari, així com afavorir al creixement de la innovació docent al centre.

La incorporació de propostes formatives és una de les novetats del programa d’enguany. Aquestes ofertes, més centrades en les necessitats de les diverses titulacions, han sorgit des de les diferents facultats a través dels seus responsables d’innovació docent i formació. El programa alberga més de 120 propostes, enfocades en les línies prioritàries respecte al desenvolupament docent. La oferta formativa està adreçada a tot el professorat i investigadors (PDI), amb un total de 1460 hores de formació. Les ofertes es podran consultar a partir d’aquesta setmana a l’aplicatiu del CIFE del Campus Virtual, on també es podran formular les inscripcions als diferents cursos.

Antoni Portell, director del Centre d’Innovació i Formació en Educació, afirma que el programa FORMA’T és una obra coral que ha estat possible gràcies a la implicació i dedicació tant de les unitats i àrees de la UVic-UCC vinculades a la docència, com del professorat formador de la Universitat i els equips de formadors externs.

FORMA’T, Impulsat des del CIFE i en coordinació amb el Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica, compta amb la col·laboració de les diverses facultats, les àrees i serveis vinculats a la docència universitària (UDUTE, Biblioteca, Escola d’Idiomes, UMedia, Escola de Doctorat, Àrea de Qualitat), així com de la gestió i l’Àrea de Polítiques del Talent.