El projecte “Ecofeminismes augmentats: dona, aigua i emergència climàtica” col·labora amb la investigadora Mireia Bartrons de la UVic-UCC i té com a objectiu sensibilitzar sobre l’impacte de l’emergència climàtica en els ecosistemes d’aigua dolça i la dimensió de gènere. L’exposició combina la ciència i l’art a través de vuit plafons temàtics que aborden qüestions com la vulnerabilitat, l’ecofeminisme i la contaminació. Es pot explorar mitjançant realitat augmentada a través de codis QR i actualment es troba a la Universitat de Girona fins al 26 d’octubre i després a la UVic-UCC fins al 20 de novembre, amb futurs destins a altres universitats. Aquest projecte ha estat finançat pel Ministeri d’Igualtat mitjançant subvencions destinades a estudis feministes i de gènere.