Estudiants de Multimèdia. Aplicacions i Videojocs de la UVic Participen en la Convocatòria de Premis del PAD_MEV 2023

Dins de l’assignatura de Composició i Disseny, els estudiants del grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la UVic, sota la guia del professor Héctor Navarro, han estat seleccionats per participar en la convocatòria dels Premis de Patrimoni d’Art Digital (PAD_MEV 2023) per a artistes digitals en procés de formació.

La jornada Patrimoni Art Digital (PAD_MEV), organitzada per AMESMARMESVELA SL (ADHOC CULTURA), serà un esdeveniment híbrid de cocreació, físic i digital, que tindrà lloc al Museu Episcopal de Vic (MEV) el proper 18 de novembre. En aquest marc, els estudiants tindran l’oportunitat de desenvolupar obres artístiques digitals inspirades en les col·leccions del MEV, especialment en relació amb l’exposició temporal “Bèsties. Els animals en l’art medieval del MEV”. La convocatòria de premis busca reconèixer el talent emergent dels estudiants i exposarà les obres guardonades dels participants en el marc de la Prèvia del Medieval, del 30 de novembre al 2 de desembre. L’activitat compta amb el suport de l’Ajuntament de Vic, coorganitzador juntament amb Vicfires i el MEV.