El dimecres 15 de novembre del 2023, la Universitat de Vic (UVic) serà l’escenari d’una festa esportiva extraordinària amb els UVic Sport Games. Aquesta jornada esportiva recreativa, que reunirà estudiants, professorat i personal d’administració i serveis (PAS) de la UVic, oferirà una varietat d’activitats com competicions d’equip, classes dirigides i diverses activitats lúdiques. Els assistents podran gaudir de l’animació proporcionada per un DJ, dels sabors d’un foodtruck i de sorprenents actuacions que faran de la jornada una experiència inoblidable.

Els UVic Sport Games, un festival esportiu organitzat amb la col·laboració de les facultats de la Universitat de Vic, destaquen com un esdeveniment que promou la comunitat a través de l’esport i l’entreteniment. A més, una notícia emocionant és que els estudiants del grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs estan treballant activament en el desenvolupament de l’aplicació de la UVic Sport Games, com a part de l’assignatura de Desenvolupament d’Entorns Web amb el suport del professor Raymond Lagonigro. Aquesta iniciativa tecnològica promet millorar l’experiència dels participants durant els jocs, destacant la combinació innovadora de esports i tecnologia a la UVic.