El passat 17 de maig, al Teatre L’Atlàntida de Vic, 87 estudiants de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeria es van graduar. L’acte de lliurament de diplomes va transcórrer en un ambient solemne i emocionant, amb la presència de familiars, amics i professors que van acompanyar els graduats en aquest moment tan especial. Les Padrines, la Degana i la Secretària General van destacar l’esforç i la dedicació dels estudiants al llarg dels anys de formació, i van encoratjar-los a continuar amb la mateixa passió i compromís en les seves futures carreres professionals. Després del lliurament de diplomes, es va oferir un aperitiu on tots els assistents van poder celebrar i compartir experiències en un clima més familiar.