El passat divendres dia 19 de maig, a les 18h de la tarda a l’auditori de l’Atlàntida de Vic, va tenir lloc l’Acte de Graduació dels estudiants de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries. Es van graduar els estudiants dels graus en: Biologia, Biotecnologia, Multimèdia, Aplicacions i Videojocs, Enginyeria de l’Automoció i Enginyeria Mecatrònica.

L’acte va comptar amb la presència del rector de la UVic-UCC,  Josep-Eladi Baños; la degana de la FCTE, Malu Calle; els padrins de la promoció; el coordinador del grau en Biologia, Lluís Benejam; i el coordinador del grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs, Carles Bosch. Aquest any els padrins van ser el Sr. Álvaro Sánchez, com a padrí d’enginyeries i la Sra. Sandra Petrus, com a padrina de biociències.

Els padrins van fer el discurs als alumnes graduats animant-los a treballar per un món millor. En l’acte també van intervenir representants dels alumnes dels diferents graus, per agraïr aquests anys d’estudis i recordar moments viscuts amb els seus companys i professors.

L’acte va ser conduit per la professora M. Àngels Leiva i va ser amenitzat per l’actuació musical de Matthew McDaid. L’acte va concloure amb lintervenció del rector el cant del Gaudeamus Igitur.

Aquí us deixem l’enllaç de les fotos de l’esdeveniment: https://www.flickr.com/photos/universitatdevic/albums/72177720308528495