El dimecres 15 de març va tenir lloc la inauguració oficial de la 32a edició del Saló de l’Ensenyament. És una fira de referència en l’oferta formativa en que estudiants, famílies i professionals de l’educació poden conèixer les diverses opcions educatives que estan disponibles pel curs següent. Aquest any l’Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya estrena disseny d’estand i com a novetat, ha integrat informació sobre graus del Campus Vic i Medicina, i dels cicles formatius del Campus Professional.

El nou estand de la UVic ocupa 100 m2 en un format circular, on poder tenir una major visibilitat i atendre millor els estudiants. L’estand inclou dos pantalles led de grans dimensions on s’hi difonen informacions sobre la Universitat. Hi ha taulells exteriors on hi ha diversos estudiants i personal de l’Àrea de Màrqueting de la UVic on informen als visitants, i en un segon nivell d’atenció, taules i cadires, on professors i professores ofereixen una atenció més personalitzada i específica als visitants.

Com cada any, la plataforma d’orientació preuniversitària Preparats, Llestos, Universitat tenen en seu propi estand on fan xerrades i també informen sobre la selectivitat, les proves d’aptitud personal (PAP) o la preinscripció universitària. A diferència d’altres edicions, en aquesta ocasió no hi haurà el Saló Futura de Màsters i Postgraus, de manera que les consultes sobre aquests estudis s’atendran a l’estand UVic de graus i cicles.

Diversos membres de la comunitat universitària van assistir en la inauguració del Saló. Destaquem la presència del rector de la UVic-UCC, Josep Eladi Baños i el director general de la FUBalmes, Jordi Baiget. També s’ha de destacar que en el primer dia de Saló, hi va haver una gran afluència de públic i un miler d’estudiants estan interessats pels estudis UVic.

Jornada de Portes Obertes presencial

Després del Saló de l’Ensenyament, el dissabte 25 de març, tindrà lloc la Jornada de Portes Obertes presencial, que d’una manera festiva, donarà a conèixer les instal·lacions i l’oferta formativa de la UVic, de 9 h del matí a les 18 h.