Xavier Palomar Aumatell, professor del grau en Infermeria, va realitzar una estada a la ZHAW Zurich University of Applied Sciences (Winterthur, Suïssa), del 30 de gener al 3 de febrer, com a professor convidat a la Winter School Course: Working Together as Professionals in Health and Social Care in Different Countries.

Palomar és la cinquena edició que va com a professor convidat amb el finançament de la mateixa universitat Suïssa. En aquesta edició han participat un total de 170 estudiants de diferents països com Alemanya, Índia, Etiòpia i altres. Durant aquesta setmana es reuneixen estudiants de les diferents disciplines com infermeria, llevadores, Health Promoticion (estudis que estan desenvolupant a Suïssa), fisioterapeutes, terapeutes ocupacionals i treball social, amb l’objectiu de fomentar el treball interprofessional d’aquests estudis. El fet que hi hagi estudiants i professorat internacional, dona més punts de vista del tòpic que es treballa durant tot el curs.

L’últim dia, els diferents grups fan una exposició d’una proposta de treball multidisciplinari, on cada any hi ha idees molt innovadores.