Didàctica de les ciències
- Martí, J., Amat, A., Grau, V. i Jiménez, I. (2020). Investigar sobre els canvis en la matèria a l’educació primària.
Educació Química, (27), 12-18.
- Codony, L., Amat, A. i Jiménez, I. (2020). El llop ens ha visitat! Pot quedar-se a viure als Pirineus?. Guix: Elements d’Acció Educativa, (463), 41-45.
- Carrera, J., Casadevall, N. i Martí, J. (2018). Ciència a l’escola: “¿Aquests turons han estat i seran sempre iguals que ara? Si no és així, com s’han format?”. Guix: Elements d’Acció Educativa, (451), 41-46.
- Martí, J. i Amat, A. (2017). La comunicació científica a l’educació primària. Guix: Elements d’Acció Educativa, 433, 14-18.
- Martí, J., Amat, A. i Jiménez, I. (2013). El uso de evidencias en la escritura científica en los estudiantes de magisterio. Textos de Didáctica de la Lengua y la Literatura, (64), 40-46.
- Martí, J., Jiménez, I., Comajoan, Ll. i Vilà, M. (2012). Com raonen els nens i nenes de 6è de primària amb la llibreta de ciències? Articles de Didàctica de la Llengua i la Literatura, (58), 49-56.
- Martí, J. (2010). La construcció de coneixement científic dels tres als dotze anys. Què en sabem? Guix: Elements d’Acció Educativa, (369), 21-26.
Didàctica de les matemàtiques
- Esteve, S. (2020). Les matemàtiques sí que són per a tothom. Catorze.
- Esteve, S. i Sellas, I. (2020). El trenta-tres i el plafó dels nombres. Aprendre el concepte de desena amb comprensió. Barbiana.
- Jurado, M., Sellas, I. i Noguera, A. (2016). Una experiència per atendre la diversitat: la llibreta dels problemes de matemàtiques. Guix: Elements d’Acció Educativa, (423), 41-45.
- Puigví, R., Noguera, A. i Sellas, I. (2014). Millorem les estratègies de càlcul mental. Guix: Elements d’Acció Educativa, (405), 48-52.