El Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències de la UVic-UCC i el grup de recerca CODI (Coneixement i Didàctica) anualment convoquen el concurs de fotografia escolar “La nostra foto de la ciència”, destinat a totes les escoles de primària.

El tema únic del concurs és “la nostra foto de la ciència”, per tant, es tracta de plasmar en una foto allò que l’infant pot trobar dins l’activitat científica escolar. La finalitat és que la imatge reflecteixi les investigacions i experimentacions fetes pels infants, i així incentivar la recerca a l’aula.

S’estableixen tres categories, una per a cada cicle de l’ensenyament primari:

• Categoria A per cicle inicial
  • Categoria B per cicle mitjà
  • Categoria C per cicle superior

S’estableix un primer i un segon premi per cadascuna de les tres categories, consistents en material escolar relacionat amb la ciència.

Per aquesta vuitena edició podeu consultar les fotografies participants i guanyadores a través de l’aplicatiu, on també hi podeu trobar les bases del concurs d’enguany.

Us animem a participar-hi!

• Fotos guanyadores del concurs "La nostra foto de ciència"

Amb la col·laboració de: