El grup de recerca de Coneixement i Didàctica (CODI) i el Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències de la Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes de la UVic-UCC convoquen la novena edició del concurs fotogràfic “La nostra foto de la ciència”, adreçat als nens i nenes d’Educació primària.

Les fotografies participants han de plasmar allò que els infants viuen en l’activitat científica escolar, reflectint aquelles investigacions o experimentacions portades a terme.

Com en les altres edicions s’estableixen tres categories, una per a cada cicle d’educació primària. Si us animeu a participar-hi, teniu temps d’enviar les fotografies fins el dia 30 d’abril de 2021 a través de l’aplicatiu del concurs http://fotociencia.uvic.cat/, on també hi trobareu tota la informació necessària per presentar-vos-hi.

Aquesta activitat forma part del programa UDivulga.Ciència i Societat, programa que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación

Us convidem a participar-hi!