La vuitena edició del concurs “La nostra foto de la ciència” ja té guanyadors. En l’edició d’enguany s’hi han presentat un total de 173 fotografies de 34 centres educatius d’arreu de Catalunya. En total, s’hi han presentat 75 grups classe d’educació primària que han plasmat en una sola fotografia l’activitat científica duta a terme, tant a l’escola com a casa. Per veure totes les fotos presentades i guanyadores, cliqueu aquí.

L’Institut-escola Barnola d’Avinyó s’ha endut el primer premi de la categoria A (cicle inicial) amb la fotografia Alegria d’aprendre, dels infants de primer i segon de primària, mentre que el segon premi d’aquesta mateixa categoria ha anat pels nens i nenes de primer de primària de l’escola Puig Cavaller de Gandesa amb la fotografia Colors màgics.

En la categoria B (cicle mitjà), l’Escola Les Basseroles de Sant Miquel de Balenyà ha obtingut el primer premi amb la foto El sòl que jo trepitjo, del grup de quart de primària. El segon premi ha estat per la fotografia Passa la corrent, del grup de tercer de primària de l’escola Santa Anna de Castellvell del Camp.

A cicle superior, el primer premi se l’ha endut el grup de sisè de primària de l’escola La Closa d’Esterri d’Àneu amb una fotografia titulada Els camins de la llum. El segon premi de la categoria C ha estat per la fotografia Cromatogrames, una foto del grup de sisè de l’escola Renaixença dels Hostalets de Pierola.

Felicitem a tots els guanyadors i guanyadores i agraïm a totes les escoles la seva participació. Ens retrobem el curs vinent!

Activitat del programa UDivulga.Ciència i Societat, programa que compta amb la col·laboració de la Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología (FECYT) – Ministerio de Ciencia e Innovación.