Els nous membres del grup de Patrimoni inicien projectes d’adopció

Publicat per 18 de novembre de 2015

Els nous membres del grup de Didàctica en patrimoni local han proposat nous projectes didàctics per, a poc a poc, dissenyar-los en equip i aplicar-los als respectius centres.

La pluja d’idees és abundant i el més interessant de tot és que es tracta de projectes on, en la majoria dels casos, els respectius claustres ja hi han donat la seva conformitat.

Per dur a terme un projecte d’aquesta envergadura és molt important que els equips directius i tots els docents del centre s’hi sentin implicats.

 

 

 

 

 

 

 

 

Perquè consti l’esperit emprenedor d’aquests docents us oferim la relació de centres i projectes que volem tirar endavant per si algun dels lectors del nostre blog vol fer-ne algun comentari i d’aquesta manera contribuir a enriquir les diferents propostes.

La majoria dels centres intentaran vincular-hi en major o menor grau tots els cicles o etapes educatives.

Propostes d’adopció dels centres :

  • L’ escola Emili Teixidor de Roda: Barbacanes antigues de la població de Roda de Ter.
  • Parc de la Sèquia de Manresa: La sèquia vinculant els centres educatius de Manresa.
  • Col·legi Pompeu Fabra de Salt:  Salvador Sunyer Aimeric, escriptor i polític.
  • Escola Els Castanyers de Viladrau (ZER): El castanyer de les 9 branques o bé la casa d’en Serrallonga “La Sala”.
  • Escola Andersen de Vic: l’Eesglésia de St. Sixt de Miralplà (Romànic XI). Ja han iniciat la feina fent recerca en el registre de propietat, han parlat amb els antics propietaris i han aconseguit permís per facilitar un camí d’accés.
  • L’IES VIC: El  pont del Bruguer. La seva intenció és començar amb primer d’ESO, per continuar-ho posteriorment amb 2n i així successivament.
  • També es proposen adopcions de patrimoni gastronòmic.

 

 

Salvador Sunyer Aimeric
Salvador Sunyer Aimeric
Barbacana de Roda de Ter
Barbacana de Roda de Ter

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *