El projecte Crossroads obté finançament de la convocatòria Erasmus+

with No Comments

El projecte Crossroads, liderat pel CEIG, ha obtingut finançament de la convocatòria Erasmus+, de la Comissió Europea, i es desenvoluparà entre l’octubre de 2019 i l’octubre de 2021. És el projecte que segueix el fil del projecte Camins i té la voluntat de donar a conèixer metodologies i de nodrir-se d’experiències similars portades a terme a altres països europeus, des d’una perspectiva interseccional.

L’objectiu general del projecte és desenvolupar un recull d’eines i metodologies innovadores per a professorat destinades a reduir l’abandonament escolar postobligatori causat per l’impacte de diferents eixos de desigualtat.

Les principals activitats del projecte són: una formació interna que permeti avaluar metodologies i intercanviar aprenentatges i experiències; un treball amb grups de professorat i joves en risc d’abandonament escolar; un seminari de bones pràctiques; i activitats de difusió dels resultats als quatre països participants.

Els partners del projecte són:

• UDRAGA ZA LJUDSKA PRAVA I GRADANSKU PARTICIPACIJU (Croàcia)
  • FUNDACJA LABORATORIUM ZMIANY (Polònia)
  • POUR LA SOLIDARITE (Bèlgica)