El passat dijous 23 de setembre va tenir lloc al CRED una trobada de treball amb tres professors invitats; la Dra. Dolors Cañabate coordinadora del Grup de Recerca GREPAI (Education, Heritage and Arts Intermedia) de la Universitat de Girona; el  Dr. Remigijus Bubnys  de la Universitat de Kaunas  Lituània  i el Dr. Jordi Colomer Feliu del Departament de Física de la Universitat de Girona amb innvestigadors/es de la UVic:

• Dra. Gemma Riera Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes-Departament de Psicologia Atenció a la diversitat (GRAD)
  • Dra. Anna . Señé Departament de Ciències de l’Activitat Física. Esport i activitat física (GREAF)
  • Dr. Lluís Solé Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències-Coneixement i didàctica (CODI)
  • Dra. Mercè Carrera Departament de Didàctica de les Arts i les Ciències- Coneixement i didàctica (CODI)
  • Dra. Núria Simó Departament de Pedagogia- Recerca educativa (GREUV) i directora del CRED
  • Dr. Gil Pla Facultat d’Educació, Traducció i Ciències Humanes Departament de Ciències de l’Activitat Física- Educació física (GREF)

La jornada de treball va servir per trobar punts de sinèrgies conjuntes de cara a possibles nous projectes de futur.